Söndag: Rainbow animals

rainbow

Bild från: http://www.nrm.se

Lördagen var mycket bra. Mitt kusinbarn, Alexander, fyllde sju år och hade ett stort leende på läpparna när han öppnade alla presenter. Paola, som fyllde 20 i onsdags, hade lite festligheter hemma hos sig. Det slutade med att vi var hemma hos Paola, under hela kvällen och det var verkligen inte fel. Har inte skrattat så mycket, som jag skrattade igår, på väldigt väldigt länge. 🙂 Antar att bilderna från gårdagen kommer att läggas upp på Facebook under dagen. Nu är det söndag. Jag har fått mina åtta timmar. Har ringt runt till alla för att se om dom mår bra. Nu ska jag förbereda mig för att åka till Naturhistoriska riksmuseet. Ska titta på utställningen, Rainbow animals, tillsammans med Johan.

”Toodles”

// Edvin

Twingly och Intressant.

Kommentera

