Det händer mycket just nu

Det kommer nog vara en ganska seg vecka här på bloggen. Har väldigt mycket saker att göra, på väldigt kort tid. Har tenta nästa vecka, vilket betyder att jag kommer sitta och läsa igenom mina anteckningar om politiska system i olika länder och få in metoderna, most similar system design och most different system design, i huvudet.

Sedan är det förbundsstämma i helgen, vilket betyder att jag måste läsa igenom handlingarna och försöka skriva en del anföranden till den politiska debatten. Men jag måste också skriva klart mina pläderingar till personvalen. Dessutom har jag en del saker på jobbet.

Ovanpå allt det här ska jag hinna tillbringa tid med familj och vänner…

”Trying to cope”

// Edvin

Twingly och Intressant.

Kommentera

