Jag är tillsammans med Isabella Löwengrip…

… I alla fall enligt bloggaren Skick som har gjort en liten parodi över hur det ser ut på Per Schlingmanns Facebook. Efter en låååång helg i Göteborg behövde jag verkligen få mig ett gott skratt. Ska försöka se ifall jag hinner skriva något vettigt om förbundsstämman senare under kvällen.

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!

Läs blogginlägget – Skick tar in sig i Per Schlingmanns facebook!

”C u later”

// Edvin

Twingly och Intressant.

2 reaktioner på ”Jag är tillsammans med Isabella Löwengrip…

  1. Ja det var rätt kul.

Kommentera

