Jag är där jag vill vara

Fan! Det måste alltid hända intressanta saker i den politiska världen som håller mig igång. Fast jag är glad över att ha minskat hetsen med att vara ständigt uppdaterat om saker och ting som händer runtom oss.

Jag är precis där jag vill vara, för tillfället. Det är en del knutar som jag måste lösa, både privat och inom politiken, men jag tror att dom kommer lösa sig under dom närmsta veckorna. En sak som jag vill dela med mig av, är att jag funderar på om jag vill fortsätta med mitt engagemang inom kommunpolitiken. Det har varit två roliga och lärorika år men jag har lärt mig själv att inte låsta fast mig vid något och politiken är inget undantag. Jag får se hur jag gör på den fronten.

Kvällen har varit underbar. Mina kusiner och min bror kom över och vi hade en riktig familjemiddag, som när vi var yngre. Det kändes skönt och det var roligt att kunna skratta åt gamla minnen. Brorsan berättade bland annat om att han har Googlat mitt namn.

Nu tänker jag faktiskt kolla igenom en del broschyrer för utlandsstudier. Har inte hunnit berätta något för familjen ännu.

”I’ll have to do that ASAP”

// Edvin

Twingly och Intressant.

Kommentera

