Pär Henriksson har glömt bort mig

Nu har jag lagt in tre nya moderata bloggare på min länklista. Det är Pär Henriksson, Kent Persson och Gunnar Axén. Det är ett officiellt statement om att jag läser deras bloggar, ganska, flitigt. Förhoppningsvis läser dom även min blogg.

Pär Henriksson.

Kent Persson.

Gunnar Axén.

Pssst, Pär… Ehm.. Kan du lägga till mig på din länklista på din blogg? Såg att du har ”glömt” att göra det 😉

Speaking of – Per och Pär kommer inte komma undan mitt mega-skryt när bloggnätverket har presenterat den nya plattformen. Niklas Wykman kommer inte heller undan 😉 Mer om det vid ett senare tillfälle… Nu måste jag sova!

”Good night”

// Edvin

Twingly och Intressant.

2 reaktioner på ”Pär Henriksson har glömt bort mig

  1. Edvin lägg även in bloggar från andra partier. Man lär sig inget om man enbart läser den idelogi man stöder.
    Det finns nåt i varje parti som är bra, läser man alla politiska riktningar så kan man få olika synvinklar på ett problem .
    Så tips! Är du intresserad av politik då ska du läsa alla slags fraktioner.Att enbart läsa en slags idelogi då
    blir man hjärntvättad.

  2. Hej Edvin!

    Jag läser självklart din blogg och kommer in kort att länka till den!

Kommentera

