Nu är det helg!

Nu har jag tränat färdigt för den här veckan! Jag började öka besöken på SATS för snart tre veckor sedan och resultatet är att jag mår mycket bättre! Ska bli skönt att besöka gymmet på måndag. Men nu är det helg! Första anhalten blir MUFs julglögg i Gamla stan, sedan blir det glögg med polarna 🙂

Lämnar jag er med Britney Spears och låten If you seek Amy.

”I love Fridays”

// Edvin

En reaktion på ”Nu är det helg!

  1. Jag är ingen ungdom precis.
    men man är ju en ”allätare” om man så säger.
    Denna artist tycker jag är fantastiskt.

    Hennes musik är invecklad och i en tonart som är
    spännande.
    Ja visserligen borde jag väl hålla mig
    till Kalle Jularbo nära nog.
    Nä Beatles, Hep Stars, Stones, Shanes där jag faktisk är bekant med en medlem av den gruppen.det är väl min tidsålder.
    Men herregud.
    Man försöker väl hänga med i allt från sport till
    Politik, o.s.v

    Men du Edvin Britney Spears.
    Javisst hon har hitlåtar.
    Men hon är verkligen ett offer för kapitalismen, högerns och de girigas klor.Och sit men inte minst framgångens baksida.
    jag gillar ungdomar och förmanar densamma. Unga är idag väldigt kloka. Men samtidigt väldigt hårda, kan även vara egoistiska. Varför?
    Men tyvärr finns det massor som hamnat i fel dager.
    Politiken är absolut del i det .
    Jag tycker det är så tragiskt se barn växa upp till ungdom sedan bli vuxna och hamna fel, enbart flera ggr eller i de flesta fall för att de inte får jobb, eller det jobb som passar deras personlighet.

Kommentera

