Dags att strukturera!

Det har börjat poppa upp en massa meddelanden, där jag har blivit inbjuden till seminarier, konferenser och fester under 2009. Jag har dock inte köpt en kalender för 2009. Får ta och göra det under mellandagarna så att jag kan strukturera upp mitt liv.

”Let’s kick it”

// Edvin

Twingly och Intressant.

En reaktion på ”Dags att strukturera!

  1. Edvin jag ser du har lagt upp lista på bloggare m.m
    Jag tror inte på de som är fanatiker. Man måste vidga sina blickar och försöka lära sig från alla håll.
    Jag kollar blogggar från höger till vänster kollar skattebetalarnas föreing liksom jag kan ha koll på PRO .
    Läser man bara högeråsikter får man en snäv bild läser man bara sosseåsikter händer samma.
    Man måste även vara lyhörd och empatisk mot svaga grupper lyssna på de och ta åt sig info.
    liksom man måste kolla anstäldas åsikt liksom företagares åsikter.
    Jag tror det är otroligt vanlig folk fastnar i ett fack och därifrån förkastar allt annat.

    Det finns goda saker att hitta överallt liksom precis tvärtom.
    Du är ung du har världens chans att kolla allt och tänka djupt men klart.

    Vi är människor med olika förmågor olika miljöer olika stor plånbok, olika hälsa, olika ålder, olika kön, o.s.v
    Utifrån allt detta måste en human politik skapas.
    Nåt som är hållbart för alla och inte enbart för den grupp som har pengars medel för att köra över andra grupper.
    Så det finns inget rätt eller fel, Allt kan motsägas och det den ene tycker är rätt tycker den andre är helt fel.
    men om bägge har bra förstånd och djuptänkande kan en lösning nås som bägge gillar.

    Ett tips. enbart i bästa välmening.

Kommentera

