Det här ska jag göra under 2009

Ett kort utdrag ur, att göra – listan 2009:

Fortsätta träna, minst 3 gånger varje vecka.

Börja fondspara igen.

Lägga undan en liten summa varje månad.

Utveckla MUFs bloggnätverk.

Presentera nya MUF-Bloggar.

Fördjupa mina kunskaper inom socialpolitik.

Fördjupa mina kunskaper inom arbetsmarknadspolitik.

Fördjupa mina kunskaper inom bostadspolitik.

Åka på solsemester.

Läsa minst fem böcker  (exkl. studentlitteratur).

”Time to watch a movie”

// Edvin

En reaktion på ”Det här ska jag göra under 2009

  1. Vad bra saker och lycka till!

    Sv: Tack för välkomnandet, Gott Nytt År!

Kommentera

