Har jag skapat ett monster?

Johan har börjat blogga!

Förväntningarna, från mitt håll, är stora. Det här kan bli något stort. Större än Daniel Kolm och Elvira, tillsammans! Förhoppningsvis kommer han att blogga kontinuerligt.

Ah.. Justja… Innan jag glömmer…

Johan. Glöm inte att du har frihet under ansvar! Och om du väljer att såga mig på din blogg så kommer jag att ge igen. Inte nödvändigtvis på min blogg. Men tro mig. You won’t get any free passes 😉

”This is going to be fun”

// Edvin

Twingly och Intressant.

En reaktion på ”Har jag skapat ett monster?

  1. Äsch, vi var ju inte tillsammans på riktigt!

Kommentera

