Klart som fanken att jag kommer kandidera!

Det är inte långt kvar nu innan valrörelsen till Europaparlamentet drar igång, dock ska man inte glömma att valet 2010 närmar sig med stora steg. Jag har beslutat mig för att ställa upp i Moderaternas provval, senare under året. Förhoppningsvis kommer jag få ett starkt stöd för att kandidera till Stockholms läns landsting i valet 2010 🙂

Tre frågor som jag kommer lyfta upp är:

  • Bättre tillgänglighet inom kollektivtrafiken.
  • Ökad tillgänglighet och bättre kvalitet inom sjukvården.
  • Bättre vård till ungdomar med psykisk ohälsa.

Jag kommer återkomma till ämnet, när det hela drar igång.  

”Have a wonderful weekend”

// Edvin

Twingly och Intressant.

2 reaktioner på ”Klart som fanken att jag kommer kandidera!

  1. Du har mitt stöd. 🙂

    Lycka till!

  2. Åh vilka revolutionerande frågor. De har vi aldrig hört förut…

Kommentera

