Jag diggar att åka buss, tunnelbana och pendeltåg

En kortis – Det händer fortfarande mycket på kollektivtrafiksfronten i Stockholms län och det är positivt. Under dom senaste tre åren har kollektivtrafiken byggts ut och kvalitén blivit bättre. But with the good, comes the bad – som man brukar säga. BTW – Efter två år har jag fortfarande inte tagit mitt körkort. Det kan bli så när man diggar kollektivtrafiken i Stockholms län.

Har skrivit en del om kollektivtrafiken i Stockholms län:

Läs några inlägg från min gamla blogg.

Läs några inlägg från min nuvarande blogg.

 

”Good night”

// Edvin

Twingly och Intressant.

Kommentera

