New York, New York!

Den ursprungliga planen var att jag skulle köpa en födelsedagspresent till mig själv i form av en resa till New York City under december eller januari. Men ju mer jag har tänkt på det så har jag kommit fram till att det inte kommer fungera ekonomiskt. Dessutom vet jag inte hur mitt studieschema ser ut i höst. Därför har jag bestämt mig för att åka till NYC under juni eller augusti 2010. Jag har öppnat ytterligare ett konto och tänker spara undan en slant, varje månad, för att uppfylla målet om en två- till tre veckors resa till New York City. Fast innan jag ropar ”hurra” så finns det en del praktiska saker jag måste kirra, nämligen inresetillstånd och liknande.

”Im hopefully off to a new adventure”

// Edvin

Twingly och Intressant.

Kommentera

