Almedalen, here I come!

En kortis – Imorgon åker jag till Visby för att ladda upp inför Politikerveckan! Jag kommer nog inte kunna skriva mycket på bloggen, men ni kommer kunna följa mig via Twitpic. Det kommer att vara en fullspäckad vecka. Mycket tempo på jobbfronten och utöver det ska jag besöka en massa intressanta seminarier.  Jag kommer besöka en massa seminarier som rör bostadspolitik, arbetsmarknad och skattepolitik. Det är heta frågor!  

Nepp! Klockan är 00:15. Jag ska upp klockan 07:00. Men jag har inte ens börjat packa!

”Fudge”

// Edvin

Twingly och Intressant.

Kommentera

