Edvin Alam till Stockholms läns landsting 2010

Nu är min kandidatur till Stockholms läns landsting officiell! Steg ett är att göra bra ifrån mig i Moderaternas provval och steg två är att skapa ett starkt stöd bland vänner och bekanta som bor i valkretsen.

För mer information om min kandidatur gå in på FacebookgruppenEdvin Alam till Stockholms läns landsting 2010.

”Let’s do this shiz”

// Edvin

Twingly och Intressant.

2 reaktioner på ”Edvin Alam till Stockholms läns landsting 2010

  1. Jag måste bara påpeka att du har en sjukt fattig personlighet. Hela ditt liv verkar genomsyras av en otrolig osäkerhet inför i princip allt du gör. Du försöker ändå få dig själv att framstå som en social och jordnära människa. Du misslyckas kapitalt. Du är så genomskinlig så att jag saknar ord.

    Man startar inte en facebookpage om sig själv. Det är andra som ska göra det. Man kandiderar inte till Stockholms läns landsting. Man låter andra föreslå, alternativt blir erbjuden en post. Jag tycker så fruktansvärt mycket synd om dig. Det gör nästan ont. Nu kanske du undrar varför jag slösar tid på att påpeka detta. Jag gör det för mina medmänniskor som befinner sig i din omgivning. Om det är någon det är mer synd om än dig så är det dina ”vänner”.

Kommentera

