Out with the old and in with the new

Nu är det dags för lite förändringar på bloggen! Under det senaste året har jag tappat udden i bloggandet. Färre inlägg, kortare inlägg och färre kängor kastas åt höger. Det hela bekräftas när jag läser igenom inlägg från gamla bloggen. Oavsett anledning, är det inte okej. Därför tycker jag att det vore great ifall ni som läser bloggen kan ge mig lite feedback på förbättringar och dylikt. Jag tänkte även ta tillfället i akt och starta en omröstning (brukade göra det i min gamla blogg). Veckans fråga är: Vad vill du att jag ska blogga om under oktober? Omröstningen avslutas på fredag 18/9.

”What am I going to do now”

// Edvin

Twingly och Intressant.


Kommentera

