Jag ♥ Sollentuna

Jo, Stockholm är en vacker stad. När jag flyttade till Sollentuna under 2006 hade jag en målsättning att flytta tillbaka till den underbara staden innan valet 2010. Men efter att ha bott i en välskött, växande och vacker kommun under ett par år har jag mer eller mindre slängt planerna i papperskorgen.

Läs DN – Stockholmarna är nöjda men otrygga.

”Lovley”

// Edvin

Twingly, Intressant och Stockholm.

3 reaktioner på ”Jag ♥ Sollentuna

  1. Vem vill bo i Stockholm?
    Ockuperat,skändat,vandaliserat av primitiva muslimer och
    andra svartskallar,fy faen!

  2. Jag håller helt med! Fint skrivet!

  3. Kan bara hålla med. Synd att det inte händer så mycket här ute bara. 😉

Kommentera

