I want to go crazy..

En ny vecka = Nya utmaningar. Det kommer vara en fullspäckad dag, varvat med skola och politik. Jag ser fram emot introföreläsningen i ”Comparative European Politics”. Att jag ska skriva ett kort arbete, läsa diverse artiklar och kurslitteraturen inför varenda seminarium och avsluta det hela med att skriva en hemtenta (och samtidigt få plats med politik, jobb och fritid i livspusslet) får jag ta med en klackspark. Men först måste jag äta en ordentlig frukost så att jag klarar av dagen.

”This is going to be a challange”

// Edvin

Twingly och Intressant.

En reaktion på ”I want to go crazy..

  1. Hur förhåller det sej med upphovsrätten för den sången egentligen?

Kommentera

