Tack för stödet!

Tiden går jäkligt fort när man har roligt! Nästa vecka, den 27 oktober närmare sagt, drar Moderaternas interna provval i Stockholms stad och län igång.  Under dom senaste två månaderna har jag haft förmånen att få diskutera med flera medlemmar och sympatisörer om mina hjärtefrågor som jag vill driva internt inom Moderaterna och Allians för Sverige. Något som jag har noterat är att nästan alla som jag har pratat med, oavsett ålder,  är positivt inställda till idén om ett ”sjukvårdslyft”.  Min förhoppning är att sjukvårdslyftet blir något som Allians för Stockholms län spikar på valmanifestet 2010, men vägen dit är lång och en förutsättning är att jag får ett starkt stöd i provvalet av medlemmarna.

Om ni har några frågor eller funderingar om min kandidatur till Stockholms läns landsting, kan ni alltid maila mig via edvin.alam@moderat.se eller kontakta mig på Facebook! Nu måste jag skriva lägga undan hemtentan i Comparative European Politics åt sidan och åka till Lidingö.

”Have a nice day”

// Edvin

Twingly, Intressant, Moderaterna och Alliansen.

Kommentera

