Tidig julklapp?

Jag är inte död. Har fullt upp på plugg-och  jobbfronten. Samtidigt håller jag på att skriva ihop mina personliga mål och visioner för 2010. Det är nog kanske dags för mig att skaffa en Iphone, så att jag kan skaffa en WordPress app?  Jag ska ringa min mobiloperatör imorgon! På tal om julklappar. Tänkte faktiskt köpa samtliga julklappar redan på onsdag. Orkar verkligen inte med julruschen, i synnerhet med tanke på att jag har B-uppsatsen som lurkar runt hörnet.

”Im hooked”

// Edvin

En reaktion på ”Tidig julklapp?

  1. Ping: Unlock Apple iPhone » Blog Archive » Tidig julklapp?

Kommentera

