Bra start!

Ah, jag har haft en mycket bra start på det nya året!

  • Har smygstartat arbetsåret genom att beta av mailen, sparka igång omvärldsbevakningen samt skrivit ett par idéer som jag kommer skicka till cheifen under veckan.
  • Har börjat träna igen. Blev så jäkla slapp med träningen under hösten, så det kändes otroligt skönt när jag var färdig med dagens pass.
  • Fick ett mail från institutionen om att det går att bekräfta min antagning till kurserna Europapolitik och Byråkratin i den demokratiska staten i efterhand. Jag glömde bort att bekräfta min antagning för våren via studera.nu (stupid).
  • Jag funderar även starkt på att söka till Svenska Nyhetsbyråns skribentutbildning.

By the way, dagens tips är att läsa min kompis Riddes blogg!

Jag älskar verkligen mitt liv, i synnerhet när allt flyter!

”Goodie”

// Edvin

Twingly och Intressant.

En reaktion på ”Bra start!

  1. Du Edvin trän du som inte orkade cykla när busstrejken var nära drabba dig.
    Du är moderat och de är generellt lata och bekväma av sig . de vill gärna leva på andras bekostnad.
    Du tillhör parasiterna i Samhället liksom övriga moderater.

Kommentera

