It’s good to be back!

Då kan man säga att arbetsåret 2010 har dragit igång på allvar. Förra veckan tillbringade jag mycket med att planera in våren och skissade smått på olika idéer som jag kommer att presentera för cheifen vid ett senare tillfälle och igår började jag att beta av min långa ”att göra-lista” för januari och februari. Jag är extra glad över att ha fått igång arbetsmailen! Kort och gott; det känns jävligt skönt att vara tillbaka på kontoret, i synnerhet när man får träffa alla glada och taggade medarbetare. Om ett par veckor drar en ny termin igång på Stockholms Universitet, skillnaden för våren 2010 blir att jag kommer studera deltid istället för heltid och i praktiken innebär det att jag kommer arbeta fler timmar och ha en möjlighet att (vid sidan av jobb och studier) kunna engagera mig under hela valåret. Speaking of valåret –  Håller på, tillsammans med några andra, att strukturera ihop en stor maffig kampanj i Stockholms län. Det kommer bli awesome!

”Back to work”

// Edvin

Twingly och Intressant.

En reaktion på ”It’s good to be back!

  1. Edvin skriver: ”Håller på, tillsammans med några andra, att strukturera ihop en stor maffig kampanj i Stockholms län.”

    Vore bra om du i så fall tog upp om den sjukskrivningslag som moderatalliansen skapat.
    Där folk utförsäkras och där f-kassan varnat för självmord. Även riksdagsledamoten Liselott Olsson har framfört densamma.
    http://www.folkbladet.nu/?p=165211

    Moderatalliansen tänker spara 70 miljarder i sjukförsälkringen som ska gå som skattesänkning för välbärgade.
    Detta medan sjuka i förtvivlamn begår självmord.

    Mycket viktigt ta upp Edvin

Kommentera

