Valtersson är verklighetens Mats Roslin

Att jag inte tänkte på det tidigare! Mikaela Valtersson bevisar genom sitt uttalande i SR Ekot, att verklighetens Mats Roslin existerar i det svenska samhället.

Inspirationstack: Robert

SvD Ledare

// Edvin

Twingly, Intressant, Val2010 och Politik.

En reaktion på ”Valtersson är verklighetens Mats Roslin

  1. ”Verklighetens Mats Roslin”??? Vad menas? Jag känner mig i högsta grad verklig på egen hand. Och vill sannerligen inte förväxlas med vare sig Valtersson eller någon annan som person. Mitt jag är mitt och ingen annans!
    Att M. V. sen är en förnuftig varelse som insett den djupa sanningen i det roslinska tänkandet är en helt annan femma. Allt fler skådar ljuset i detta avseende. Jag kommer snart att lägga fram en glasklar analys av Mikaela Valterssons storhet som poliltiker på min blogg http://www.skattehöjning.nu.
    Tills vidare nöjer jag mig med att konstatera att hon (som jag även framhållit på Facebook) är ett rekorderligt fruntimmer med huvet på skaft. Långt skaft.
    MVH
    Mats Roslin

Kommentera

