Min ryggrad – En ny dag på kontoret!

Ännu en produktiv dag på kontoret! Håller på att strukturera upp AKBs aktiviteter som ska bockas av fram till och med den 19 september. Eftersom att jag klev in i rollen som AKBs polsek veckan innan Almedalen så har jag inte haft möjlighet att kolla upp alla valrörelserelaterade grejer. Men nu är det andra bullar! Den fina pärmen som jag håller på att fylla med samtliga aktiviteter är helig eftersom den är (förutom mig själv) ryggraden för allt som kommer hända fram till att vallokalerna stänger den 19 september. Pärmen ska innehålla allt om alla och mer därtill. Kampanjer, talarkvällar, besök, artiklar och rapporter. You name it! Allt ska in i pärmen 🙂

// Edvin

Kommentera

