Tillsammans gör vi Sverige till ett föregångsland!

Tidigare i förmiddags presenterade Per Schlingmann och Fredrik Reinfeldt Moderaternas valkampanj. Jag tycker att valaffischerna är snyggare än dem vi använde under valrörelsen 2006 men jag är inte hype över den oranga knappen. Det är inget fel på själva budskapet men jag tycker att knappen kunde varit liiiite schnyggare. Hursomhaver – Klicka här om ni vill spana in affischerna. Jag har sett några personvalsaffischer och måste i ärlighetens namn säga att Sofia Arkelsten har den schnyggaste med ett klockrent budskap. Jag kommer inte avslöja någonting utan ni får vänta fram tills dess att Fia avslöjar affischen alternativt när staden är pepprad med hennes solskensleende. Nu måste jag fortsätta jobba!

// Edvin

Kommentera

