Bara vara

För tillfället sitter jag och chillar stort hemma hos min vän Henrik. Han och Erik spelar Resident evil 5. Ridde tittar på Gossip girl. Känns soft. Att kunna bara vara tillsammans med tre stycken härliga vänner. Jag kommer ta det lugnt resten av veckan. Imorgon åker jag hem till min kusin (samt kusinbarn) och där tänker jag stanna till på fredag. Har inte träffat dem sedan innan jag åkte ned till Skåne, så jag har lite att ta igen. Jag kommer naturligtvis att följa utfallet av rösträkningen och blogga lite smått under veckan. Men nu tänker jag fortsätta med att bara vara…

// Edvin

En reaktion på ”Bara vara

  1. Det gör du rätt i Edvin, fortsätt blogga men njut av att vara lite ledig nu när valrörelsen är över.

Kommentera

