Stockholm vaknar långsamt

En långhelg lider mot sitt slut! Det här var verkligen vad jag behövde. Har tillbringat dagarna dels med att vila lite men framför allt umgås med vänner och bekanta som jag inte har träffat så mycket under våren. Imorgon drar verksamheten igång igen, ska vara på kontoret klockan 09:00 och kötta igenom en hel arbetsdag. Under kvällen kommer är jag bortbjuden på cupcakefika. På torsdag har jag mål- och kvalitetshalvdag med nämnden, fick underlaget i torsdags. Skummade igenom innehållet innan jag gick från kontoret i torsdags men valde att lägga merparten på hyllan under långhelgen. Hursomhaver. Känns som att det kommer bli en ganska lugn vecka men jag antar att politiker och diverse särintressen kommer slå på stora trumman när ekorrhjulet återigen snurrar.

Take care!

// Edvin

Kommentera

