Anna och jag

Fy! Att jag inte hinner blogga mellan varven. Dock är jag glad över att Anna har blivit grym på att uppdatera sin blogg efter varje aktivitet. Idag har jag varit och kampanjat tillsammans med Anna och Moderata studenter i Stockholm. Vi började dagen med kampanj på KTH. Stämningen var bra. Många kom fram för att prata med Anna om valet i allmänhet men också vår (Alliansens) energipolitik i synnerhet. Märktes verkligen att vi är ett parti som har många sympatisörer på just KTH. Men vi glömde inte bort att valet avgörs på valdagen den 19 september. Dagen fortsatte på SU. Ute i det gröna höll Anna tillsammans med Moderaternas talesperson i miljöfrågor, Sofia Arkelsten, ett seminarium om Moderaternas 10 principer för framtiden på klimat- och energiområdet. Därefter åkte Anna till söder för att fortsätta träffa väljare medan jag åkte till kontoret för att fortsätta jobba med alla aktiviteter som finns kvar. Även om det snart är 10 dagar kvar så kommer det hända många saker varje dag. Imorgon kommer Anna vara på Södertörns högskola, kampanja i Gullmarsplan, kampanja i Tyresö och ute i Nacka.

Nu ska jag sova! Om ni vill följa mitt dagliga arbete så tipsar jag er att följa mig på Twitter och Facebook

Nu ska jag sova!

Lämna en kommentar