Rör inte min Allianskompis!

Jag kunde inte låta bli att skriva ytterligare ett inlägg! Det är endast Peter Hultqvist (S)  som kan lyckas med att skriva en debattartikel på 3332 tecken utan att berätta om den egna politiken. Lite oldschool sosse! Dock finns det ett par sakfel i debattartikeln. Hursomhaver. Jag tror att Peter Hultqvist är lite bitter. Bitter över att han efter förhandlingar numera vill halvera elproduktionen i Sverige något som hotar jobb, välfärd och orter utanför storstäderna. Skulle också varit bitter om jag hade varit Peter Hultqvist. Tur att Sofia Arkelsten har förhandlat med ansvarsfulla och teknikvänliga centerpartister som tillsammans med övriga allianspartier tar ansvar för jobben, välfärden och klimatet i hela Sverige. Inkluderar även Peter Hultqvists valkrets Dalarna.

Centerpartister runtom i hela Sverige – I ❤ U! Ni är alla livsviktiga för Allianssamarbetet!

// Edvin

En reaktion på ”Rör inte min Allianskompis!

  1. Pingback: Tweets that mention Rör inte min Allianskompis! « Edvin Ala(m) 3.0 -- Topsy.com

Lämna en kommentar